vad som händer

Öl och vin tisdag, torsdag, fredag och lördag. Jag borde fan tagga ner. Snacka om att jag inte har fått något pluggat... Jag har inte heller lyckats pallra mig iväg till gymmet mer än en gång denna vecka. Suck. Finaste Sophia bjöd mig på soppa och hembakt bröd i fredags, själv hade jag tänkt baka både bröd och kakor idag, göra lasagne och allt möjligt amibitiöst. Jag somnade vid fem-halv sex imorse, så nä, det bidde inget. För övrigt: det är grymt att festa med norlänningar som hotar med att kasta en bäver på folk som är dryga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste sophia har så äckliga ögon.

2011-09-12 @ 22:48:43
URL: http://enmansteater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0