Alla är bra på olika saker. Jag är bra på att spara pengar.

Ibland är jag sjujäkla innovativ.

Det är nämligen såhär att mitt hår tenderar att dreada sig själv. Asbra, tänker säkert vissa, men NEJ, jag vill inte ha dreads (Hur töntigt skulle det liksom inte se ut om både jag och Adde hade det? Då skulle alla börja kalla oss tvillingar igen och jag gillar inte de där incestvibbarna jag får av'et...). Så då tänkte ju jag att den enda lösningen var att klippa av håret rejält. Orka med trasslet liksom, och ju mindre hår desto mindre hår som kan trassla sig, tänkte jag. Men sedan kom jag huxflux att tänka på universums kanske bästa uppfinning (i alla fall när det kommer till att reda ut tovor i håret) - spraybalsam! Det kostade inte ens 25 kronor på Ica Maxi, det vill säga; inte ens en tiondel av en klippning på någon tjusig salong.

Jag är ekonomisk.

Nu förtjänar jag ju nästan att få köpa ett linne på H&M för 199 kronor bara för det.

PS. Dessutom var det väldigt awesome förpackning med Shrek på! (Ja, jag köper produkter som det står "KIDS" på bara för att de är billigare)

PS.2. Glömde kolla om balsamet var chill på djurtestsfronten men det är tyvärr sådant som händer när en är på Ica Maxi och blir helt uppstirrad av alla skrikande barn som också ska få spraybalsam av pappamamma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow du. Jag önskar att jag kunde komma på ngt lika innovativt för att få folk att sluta kalla E och mig för systrar-.-

2010-10-05 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0