Jag hatar

folk som:
1. Går mitt på cykelbanan fast det finns en facking gångbana bredvid så att en måste cykla med en hastighet av typ 1 kilometer per timme och tvingas kryssa mellan alla dessa djävulskt onda fotgängare hela  tiden.
2. Inte stannar med sin fula bil vid ett övergångsställe när en kommer på cykel, så att en måste tvärbromsa och typ få skitont mellan benen och ibland nästan börjar frukta för sitt liv.

Jag undrar hur mycket jag skulle hata om jag körde bil och inte bara cyklade. Jag skulle få magsår.

Kommentarer
Postat av: b

väl rutet!!! men ärligt talat, mer respekt åt oss cyklister.

2010-05-04 @ 22:16:11
Postat av: snara

jag hatade också alla som gick på cykelbanan tills jag fick reda på att det var en GÅNG- OCH CYKELBANA!!!! då skämdes jag lite. men så är det i Karlstad. Norrköping vet man aldrig :D

2010-05-05 @ 22:56:41
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0