I LOVE BERLIN

Efter en vecka på klassresa i Berlin kan jag bara säga såhär: Det vara den bästa staden som finns, jag älskar BERLIIIN och jag bara måste dit igen! Staden och människorna är så sköna och veganmaten är fetgrym (fast det finns typ inget godis utan gelatin - dåååligt). Förstår inte hur en stad kan vara så himla intressant. Mycket bra shopping också, för den som gillar sådant - hehehe. Dock har veckan givit mig en jävligt taskig benhinneinflammation och jag känner mig lite småhandikappad just för tillfället. Fett ovärt, men jag har insett att jag nog behöver investera i några fula, fotriktiga skor för framtida resor. Tills dess kurerar jag mig med Zon och fina foton från resan. Det är galet mycket att smälta, känner jag och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Kan ju publicera min spanska respektive min franska resedagbok här sedan? Njae, kanske inte.


Världens finaste väder var det också, i alla fall de flesta av dagarna.

PS. Jag har börjat gilla öl nu. Yey! DS.

Kommentarer
Postat av: adde

Du är fusk. Men nu kan vi öla tillsammans, det är ju fett najs. Hoppas du blir öl-gourmet också. Hihihi. pUsspususpuspuususususususussss.

2010-03-25 @ 20:35:51
Postat av: b

assåf ifan va fetgrymt jälla avis ja bliiirrrr! finberlin :< jag vill åka dit igen! vi kan åka dit o ba.. röja?

2010-03-25 @ 21:04:37
Postat av: Louise

Jag ser tjockis ut! :D Liksom, när min tröja blåste sådär - awzm!

Berlin var beeeeeeeeezt <3

2010-03-25 @ 21:37:38
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: sara

åhdetlåteraskul!

2010-03-26 @ 18:44:56
URL: http://facklitteratur.blogg.se/
Postat av: Elli

BERLIN! <3 Jag tror jag också har börjat gilla öl, så himla illa!! Den där med hallonsmak eller vad det var är ju helt underbar! ^^

2010-03-26 @ 20:58:27
URL: http://cantabile.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0