För att jag typ fyller 19 år snart?

Försöker komma på världens bästa födelsedagstårta. Alltså, en sådan där som alla kommer TYP DÖ när de får höra om bara för att det låter så sjukt gott. En sådan. Hm. Om någon har något tips så tas det tacksamt emot. Det behöver inte vara något recept som finns utan typ en fantasitårta går också brauu. Och så ska jag ha tårtkalas på den stora dagen. Borde jag skicka inbjudningskort? Nä, det får nog räcka med sms. Inbjudningskort är sååå -98.


Tog jag verkligen studenten?! Jag vet fan inte. Jag är ändå en fusk-student. En sådan som ändå inte tar studenten på riktigt, alltså. WANNABEEE.

Kommentarer
Postat av: adde

få ja komma??!? ;)))))

2010-06-24 @ 20:11:18
Postat av: b

du tog ju visst studenten, tyst med dig!

2010-06-24 @ 22:57:42
Postat av: Louise

Du tog ju visst studenten, skärpning!



JAG VILL KOMMA OCH ÄTA TÅRTA!

Frukt och bär är alltid gott, och typ.. sånt så den blir liksom lite saftig.

Alltså.. jag kom just på världens grej: En cupcake - fast i tårtformat typ! Med nougat- eller nutellafyllning och sen cream cheese på!!

2010-06-25 @ 13:09:44
Postat av: sara

MEN HEJ ELLER! 19, fint. skare vara en vegansk tårta? då kan jag vara fel person att fråga. men...prinsesstårta? finast!

2010-06-25 @ 13:10:14
URL: http://facklitteratur.blogg.se/
Postat av: maxitaxi

hur tar man fuskstudent?



jag såg dig i norrköping igår! men du var långt borta och jag hade bråttom någonstans

2010-07-11 @ 18:03:31
URL: http://xmax360.blogspot.com
Postat av: Olivia

Louise: det låter awesomeee, vi borde baka en sådan någon dag! Stackars dig som missade min tårta btw. den blev gooood.

sara: ja, men såklart, som vanligt (: det blev jordgubbstårta med citronfromagefyllning typ. Ganska så awesome faktiskt.

Max: Man blir inte riktigt klar med gymnasiet och måste komma tillbaka och läsa upp lite kurser. Typ >< Oj, nu känns det som att du är min stalker! :O

2010-07-12 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0