baaaaaaaajs (läs inte om du blir irriterad på whine)

känner mig så himla avundsjuk på alla som peppar studenten. det roligaste jag kommer att göra under studentveckan är väl antagligen att åka till tandläkaren idag. mina minnen kommer att vara att jag var den där som satt och tittade på när alla andra hade roligt. just nu känns det så himla orättvist, och ja, jag har det säkert skitmycket bättre än många andra men varför ska allt dåligt behöva hända just nu? Och en jämför sig ju liksom nästan alltid med de som faktiskt har det bättre för tillfället. Och det känns som att det är många. Dessutom vet jag inte om det någonsin kommer att bli bättre heller, så jag har inte direkt någon ljuspunkt att se fram emot heller, som kan göra det lättare att stå ut med hur det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0