Vad har hänt med mig?

Jag har länge varit lite småtokig i att baka men nu känner jag att den här tokigheten börjar eskalera. Numera läser jag alltid kokböcker istället för vanliga böcker innan jag ska somna på kvällen. Nördfaktor 2000?

Nu sitter jag, istället för att göra nyttiga saker, och klickar runt på olika webshops och dreglar över bakredskap. Gaaaahhhhh. Måste ha en sådan där liten gullig slickepott som är lite skedformad (finns det ett ord för sådana?) och är superbra till frostings. Och för att inte tala om alla gulligulliga muffinsformar med fjärilar och blommor och hjärtan och puttenuttigull. Och min värdelösa sprits från Klippet gick sönder igår så jag måste ju såklart ha en bättre sprits också. Jag vill fylla år, alternativt vinna på lotto.

Att kolla på grejer till cupcakes äger sönder att kolla på kläder.

Jag känner mig som värsta suckern för Amerikat numera. Men mest bara för deras cupcakes. Och kakor. Och kanske mest av allt för Isa&Terry.

Jag ska designa om min blogg. Den ska vara rosa med cupcakes! HAHAHA

Kommentarer
Postat av: sara

men ska vi flytta ihop i ett litet sött hus någonstans och starta världens mysigaste café?!?!?!?!? :D:D:D:D:D:D:D:D du är ju galnare än jag. haha

2010-08-25 @ 10:49:10
URL: http://facklitteratur.blogg.se/
Postat av: b

awww! du är sötast! man vill ju bara bli lite shågardaddeh och överrösa dig med typ muffinsformar!

2010-08-25 @ 22:09:24
Postat av: Olivia

Sofia: wiii, tackk! muffinsformarna jag fick av dig i julklapp är i alla fall använda nu - så fina :D

2010-08-26 @ 15:10:08
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Elli

NERD! :D

2010-09-08 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0