Kära doktorn,

Är det verkligen helt normalt att vara trött hela tiden? Jag menar, hur mycket/lite jag än gör är jag nästan jämt trött. Och man tycker ju att det inte borde vara så, jag har ju blivit vuxen nu, är inte fjorton år längre, med allt vad det innebär. Som till exempel ökat sömnbehov. Kan det vara vitaminbrist? Tristess? Något annat? Jag vill inte vara trött, jag vill vara sprudlande av energi och känna mig riktigt företagsam och pigg. Och få saker gjorda.

PS. Kan mitt lilla problem lindras av att se bra filmer och baka världens godaste kakor?

Kommentarer
Postat av: sara

tips ett: gå upp tidigt på morgonen.

tips två: gå en promenad/jogga innan frukost

tips tre: ät bra mat (antar, och hoppas) att du är bra på sånt, lilla vegan!)

tips fyra: drick mycket vatten

2010-08-19 @ 11:44:50
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0