jag är så fattig jag måste laga byxan min med gaffa

Jag hade -500 kronor på mitt konto igår  (alltså, jag har nallat 500 kronor av mina sparpengar). Det är katastrof, eftersom att jag förmodligen inte kommer få studiebidrag denna månad. Tur har jag som har halvcurlingföräldrar som kommer överföra totalt 2500 kronor till mig denna månad. Problemet är bara att min hyra är på 1700 kronor. Då kan vi med lite enkel matematik räkna ut att jag kommer ha 800 kronor kvar som ska räcka till att betala mat, buss, nöjen, räkningar och allt annat. Skulle även behöva gå till frisören för jag har utvecklat ofrivilliga dreadlocks i håret.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: sara

dreads<3 hihi, sånna hade jag med. saknar den tiden. dåligt med pengar suger, men imorn ska jag faktiskt tjäna åtminstone 500:- :D bygga scenen till lars winnerbäck :D:D

2010-08-19 @ 11:58:39
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0