inget att klaga på egentligen

Har ju typ dussintals med skojiga saker att pyssla med härhemma:

  • Gå ut med en möglig kompost och kanske få en, två, tre kväljningar och känna den syrliga fräscha smaken av galla - ni vet den smaken?
  • Plugga sådant som alla andra gjorde klart för ett halvår sedan.
  • Försöka underhålla en extremt kräsen liten kisse.
  • Gå upp i vikt.
  • Längta efter bättre tider.
  • Bita på naglarna.
  • Kolla på min fotvårta.
  • Fila på min fotvårta.
  • Dricka te.
  • Ta ett fotbad för att få bort min outsägligt äckliga fotvårta.
  • Känna mig otränad.
  • Lyssna på alla jävla barn som låter som att dom blir mördade på ett väldigt smärtsamt ute på gården.
  • Hänga upp ett hänglås.
ha ha ha ha

PUSSOCHSNUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0