Djur och sådant

Jag älskar typ alla djur, inte som individer - för jag känner ju inte varenda djur på vår planet, utan jag älskar alla dessa olika arter. Jag älskar till och med insekter, även om de kan vara så sjukt jobbiga och jag säkert många gånger har sagt att flugor borde utrotas (är uppvuxen på landet nära kossor, hallå!) men jag skulle ändå inte vilja ha en planet utan dem, de hör till.

Jag kan även älska djur som individer, även om de inte är människor. Men en art som jag hatar just nu är människoarten. Jag kan älska människor som individer men som art, nej. Det måste vara det värsta som skapats på denna planet. Egentligen. Varför är människoarten så ond och varför är de goda individerna så få?

Kommentarer
Postat av: matilda

fan vilka sanna ord du sa där :o

2009-11-27 @ 18:10:15
Postat av: b

word, sistah!

2009-11-28 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0