mina värsta beroenden

  • senap. helst grovkornig i ett tjockt lager på en knäckemacka med tofuline creamy spread.
  • lyxig choklad. särskilt greens & blacks. inget jävla marabou- eller euro shopper-tjofs här, inte.
  • andreas. helst utan tillbehör. och om det nödvändigtvis ska vara tillbehör; gärna vitt linne och tajta jeans.
  • veganmatbloggar. massor. läser dem jämt. har ständigt koll på uppdateringar.
  • tycka tvärtom mot folk. grymt!
  • djurrättslitteratur från år ~100 (ef.v.t.).
  • listor och planering.
  • sömn. jag kan inte sluta med det. någon som vet något receptfritt vaken-till-döden-piller? helst utan biverkningar, jag vill ogärna gå upp i vikt då jag läst att det är ute att vara fet som en björnhona.
  • pixlade bilder på mig själv i bandana. luuv them all.


ps. "Vatten, bara vanligt vatten - eller?"är det nya projektet (projekt tal, hållbar utv. and so on) som inte borde vara nytt men som ändå är det. det kan bli intressant. självfallet fick det hela en vegoinriktning. vad hade egentligen någon väntat sig av en sådan besatt vegan - som både släpper ut minkar och skär sönder skinnsoffor på IKEA - som JAG? ds.

Kommentarer
Postat av: Elli

Mmm, senap! :)



2008-09-19 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0