Några sanningar

Jag är världssämst på att låtsas att jag är glad när jag inte är det - det är ett faktum. Jag förstår inte riktigt varför jag ändå ska kraxa fram ett "det gör inget" eller "det är bra" när jag egentligen är grymt besviken.
Nåväl, det här är några exempel på vad som inte är bra fastän jag klämkäckt låtsas det:

- att jag fick ringa 30 minuter ifrån min privata mobiltelefon för en jävla telefonintervju som jag blivit påtvingad av x-lärare. bara för att jag inte kunde få tag i någon telefon och så bara "förlåt, olivia, jag kom inte ifrån" "nej, men det är lugnt!!!!!" *påklistrat smajl*
- att det känns som att jag ensam har ansvaret för att gu-norrköping inte faller ihop (jag sa bara att det känns så) - jag har verkligen inget emot ansvar - gillar att känna mig viktig - så länge jag får dela det med någon åtminstone.
- att jag aldrig gör något kul "nej, men det är ju bra så att jag kan plugga istället. heheheh."
- att ha ett distansförhållande. "ååh, är det inte jobbigt?!" "neeej då, vi tycker ju så mkt om varandra!!!"

Nog nu. Det gick bra på matteprovet i alla fall och jag fick kärleksbrev idag och snart är det nog jullov i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hjälper dig gärna med GU-Norrköping.. Jag kan försöka i alla fall? (:



Och.. jag är bra på att klaga men håller ändå alltid skenet uppe. Parthei (inte)

2008-11-18 @ 21:04:39
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: adde

kram

2008-11-18 @ 22:29:09
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: MANGO

mjauis, vi ses på söndag iaf, då ska vi ha KUUUUUL!



<3

2008-11-21 @ 21:30:29
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0