Vad som karaktäriserar nuet och det stundande, samt det som nyss förflutit

vegogulaschh med smak av timjankanel
hummusen doftar banansalt
Vattnet skapar ingen kalkbrist men urlakar saliv

Mot min nacke är din svett klistrad
så jävla våt
Eller vad är det de alltid säger?
Man ska ju vara sexigt avslappnad och cool

Nu har jag sovit hela dagen
i ett naivt halvhjärtat försök att slappna av
och känna mig uppfylld
Av någonting

Mot min nacke är din svett klistrad
så jävla fint
Elller vad är det de aldrig säger?
Man ska ju inte vara känslosam eller vek

Så jävla fint.


image108

Kommentarer
Postat av: adde

Ja. Så jävla fint. Varför är du så jävla fin?

Speciellt på bilderna du lagt upp. Fan. Jag saknar dig. Saknar att se ditt leende. Tur att vi ses snart. 4 dagar. :-)

Kyssar, underbara.

2008-03-02 @ 22:48:19
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: kåtbock.

när jag blir stor ska jag fanimej bli fet bokförlagsdirektör o röka cigarr o ge ut böcker med dina texter.

2008-03-05 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0