So let's go skanking!

Det är på tiden att den positiva eran tar fart här på bloggen. Därför

Saker att vara glad över:


- Jag har åtminstone en människa som älskar mig, utanför familjen.
- Andra världskriget härjar inte och vi slipper indoktrineras av Hitler var dag.
- Maria kommer hem från Thailand snart!
- Det är snart den artonde september!
- Louise, Johanna & Josefine var pärlor i fredags och jag gillar dem.
- Jag är snart pank men lika glad för det. Alltså: jag är en god människa som inte bryr mig alltför mycket om pengar.
- USCB Allstars är grymma att springa till. Plus att man blir glad av dem.
- MIndre än ett år kvar till URF-09. Vi kommer att röja där.
- Mindre än tio månader tills Andreas flyttar ifrån den fula staden Kiruna till (förhoppningsvis) den något finare staden Norrköping!
- Jag har ännu inget prov att stressa upp mig inför (fast imorgon kanske jag har det...)
- Naturen är vacker och den finns precis här intill.
- Min kropp ser helt ok ut.
- Skank har snygga tröjor och snart blir ännu en av dem min (A) - Oops, jag bryr mig visst om materiella ting rätt mycket ändå.
- Ingen huvudvärk idag!

Kommentarer
Postat av: Adde

Jag förmodar att rubriken sammanknyter till det du lyssnade på för tillfället. ;)



Första punkten stämmer utmärkt. Och snart ses vi! Du är grym, elskling!

2008-08-31 @ 13:14:44
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Louise

Duktig poni-Olivia! (:

Det är braaa att vara positiv..

2008-08-31 @ 15:08:10
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naw :D Du är söt du Olivia! Om en vecka kommer ju ännu en söt flicka hem så jag är glad jag med.

2008-08-31 @ 17:00:25
Postat av: Rebecka

är det kanske Coldplay den 18 september? i så fall är vi två som ska dit :)

2008-09-01 @ 22:13:38
URL: http://www.tjenamange.blogspot.com/
Postat av: Olivia

rebecka: nej, inget coldplay för mig inte. Men Andreas kommer hit och det är ännu bättre :)

2008-09-02 @ 11:38:56
Postat av: mango

HEJ OLIVIA.

MAJS <33 yay!

ja snart kommer jag hem, saknar dig hemskt mycket!!

PUSS! btw jag blir sa happi av att lasa att du ar happi :)

2008-09-02 @ 12:31:40
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0