Vad min mor tycker om Adde.

Nu har den berömde Adde blivit presenterad för min mor. Jag undrar om det var en lika angenäm upplevelse för samtliga inblandade parter... I varje fall... följande tyckte mamma om Adde; att han är artig, intelligent, charmig, söt, jättegullig, har fint hår, lagar jättegod mat, ser ut att vara väldigt kär i mig samt att han och jag verkar passa väldigt bra ihop. Hon tycker också väldigt synd om mig och har klappat mig på huvudet upprepade gånger vid de tillfällen då jag gråtit mig helt röd i ansiktet under dagen. För övrigt har hon pratat om mig och Adde med sina arbetskamrater. De tycker också synd om oss.

... Fint va? Jag tror jag håller med min mor om en hel del...


image21


Kommentarer
Postat av: adde

Faaaaaan. Hihi. Aaawh. För många känslor. Dom trängs. Jag älskar dig. Jag förtjänar inte allt, men jag tar till mig det ändå. Åh, du är så underbart helt otroligt jag vet inte fantastiskt åh gud vad jag saknar dig!

Jag har pratat med mina vänner. De tycker också synd om oss.

2007-11-01 @ 22:10:45
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Kåtbock

i do actually också tycka synd om er. Om jag var allsmäktig, magiker whatever så skulle jag göra så att kiruna låg i sörping. sådeså.

2007-11-03 @ 13:15:05
Postat av: Almkvist.

Jag tycker med synd om er. Fast jag är glad för eran skull också, för att ni har varandra :) Även om för många mil är i vägen.

2007-11-04 @ 20:39:28
URL: http://psykopatas.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0