Mitt liv som slampa.

Alla går vi väl stundom igenom personliga kriser. Många söker efter sin speciella plats här på jorden (somliga finner den aldrig, ger upp hoppet och lämnar oss därför för att söka någon annanstans) Självklart har jag varit där jag med, jag är ingalunda omänsklig. Men! idag förstod jag för första gången på riktigt att  jag tagit mig ur denna kris. Jag behöver inte längre yra runt som en vilsen själ, jag har nämligen funnit min plats som klassens egen lilla matteslampa.

Några frågor man ofta får höra som matteslampa:

Assåh, vad är en matteslampa egentligen? Är det som en vanlig slampa?
En matteslampa och en vanlig slampa skiljer sig egentligen rätt mycket från varandra, i och med att matteslampan oftast inte hånglar med sina offer utan ställer sig in hos dem för att få hjälp med olika mattetal. I utbyte får offren uppmärksamhet av den eftertraktade matteslampan. När offret inte är tillräckligt effektiv/smart så tröttnar matteslampan och letar snabbt upp ett nytt offer att sätta klorna i (detta är något som påminner väldigt mycket om den klassiska slampan)

Hur ska jag gå till väga om jag vill bli matteslampa, jag med?
Du bör tänka på att inte genast välja offret med bredaste kunskaper, då du då kan få problem med att playa runt. Välj istället ut personer som är knivsluga inom vissa ämnen men inte kan ett skit inom andra. Förutom det glöm inte bort att du inte ska bry dig ett dyft om ifall du sårar någon... Annars är det bara att playa på!

Jag är tretton år och matteslampa. E det normalt ???
Nej, du är ingalunda normal. Det är ungefär lika abnormt som att tända på bakbundna dammråttor i grå kavaj.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, huumor kvinna

2007-11-28 @ 18:06:50
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: s

HAHAH. Du skriver sjukt bra oliviiiiiiiiia
:DD

2007-11-28 @ 19:24:46
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se
Postat av: KB++

SRSLY: nu snackar vi fett, här va, kvinnan! du är fett bra o duktig! o min mors'sha(du vet, sånt där coolt uttal) säga, du vet kvinnan, att du vara SKIIITBRA på skriva! du e fett skillad, kompis!

2007-11-28 @ 20:06:52
Postat av: maria

hahahahahahahhahaha du är bäst Olivia :) !

2007-11-29 @ 08:29:07
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Johanna

hihihi...

2007-11-29 @ 20:09:54
Postat av: adde

Du är en sjuk människa. Jag tycker om dig. :-D

2007-11-29 @ 20:30:10
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Matilda

Olivia, vart får du alla dina finurliga idéer ifrån?!

2007-11-30 @ 20:40:25
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Tilda

Den pervo-ollie jag känner är en slampa. både matteslampa och slampa :)

2008-03-02 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0