Angående Lisa

Jag umgås med Lisa för att:

- Hon är snyggast.
- Hon har nästan lika dålig humor som jag och kollar därför bara pyttelite snett på mig när jag t.ex. går och dör ibland.
- Hon är bra på att krama mig när jag är ledsen
- Hon och jag har i princip samma intressen. Äta t.ex. Lite andra exempel kommer här: Räkna ekologiska varor på Ica, hänga på mp:s kansli, sitta i rulltrappor, skriva listor, vara fula.
- Hon har fräsch andedräkt. Detta beror på att hon är förtjust i hummus.
- Hon ironiskrattar fult åt saker jag inte tycker är roliga, vilket leder till att jag har något att gnälla på.
- Det har nu bivit en vana.
- Vi är ett bra team i köket. Speciellt när det ska tillagas pannkakor.
- Hon är en underbar människa.
image7


Kommentarer
Postat av: Schåfäjjha

jag vill, jag vill :D

2007-07-31 @ 00:07:48
Postat av: Anonym

Mig med mig med!!! :D

2007-08-01 @ 00:43:10
Postat av: Anonym

Den var förresten från Almkvast XD

2007-08-01 @ 00:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0