Dagens tråkigaste

  • Barbierosa är min nya favoritfärg. Jag vill ha allt i barbierosa! Och till er som trodde att barbierosa redan länge varit min favoritfärg vill jag bara säga: nej, förut var det ceriserosa som gällde. Stor skillnad.
  • Jag köpte ett nytt nagellack idag. Det var inte barbierosa tyvärr, men ganska fint ändå.
  • Jag orkar inte äta något när det är varmt.
  • Jag vill göra något roligt när det är varmt (annars är det ju helt okej att bara sitta inne och uggla en hel eftermiddag och se tre-fyra avsnitt av Masterchef Australia eller så) men jag vet inte vad...
  • Jag har ett fett moln med skuldkänslor som typ äter upp mig långsamt => plågsam död.
  • Jag skulle vilja skriva något intressant men jag har fullt upp med att skriva "vettiga" grejor till olika skoluppgifter så det finns inte så mycket ord kvar att klämma ut.
  • Caféer som tar fem kronor extra för sojamjölk borde sprängas (bara de evakuerar alla veganer först så att ingen kommer till skada)

Kommentarer
Postat av: snara

jag vill flytta hemifrån, bli oberoende och laga min egen åtminstone vegetariska mat! jävlar vad fint.

btw, som svar på din kommenter: quote from the HISTORY of LOVE

:):):):)

2011-05-09 @ 19:18:00
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0