JAG VILL SOOOOVA!

The catz har terroriserat mig hela natten. Ligger jag på rygg så går de på mitt ansikte, ligger jag på mage så går de på min rygg, ligger jag på en sidan så biter de mig i näsan och ligger jag på andra sidan så kittlar de mig i öronen med sin päls. Andra gulliga saker de gör på nätterna: nosar i ens ansikte - HELA ens ansikte - med en väldigt blöt nos, kittlar en i näsan med sina morrhår, säger mjau, biter en i tårna samt lägger sig och sover på ens lyckligt ovetande face. Men de är ju i alla fall gulliga.

Kommentarer
Postat av: adde

Jag blev glad när soyuz klöste lite på mig för omväxlings skull. Men sen så gick han ju över till dig; du är uppenbarligen en bättre klösbräda.

2011-02-21 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0