Blogga lite mer om skoluppgifter...

Jag försöker komma på någon lagom skum och mörk idé till en romanbörjan. Alla som känner mig vet förhoppningsvis att jag älskar berättelser som är riktigt dark & twisted, så (tänk Ajvide Lindqvist kombinerat med Dave Pelzer - Mmm, I love it). Vi får se. Det här är nog den roligaste uppgiften på hela kursen men också den svåraste. Man måste ju ha en intressant handling, annars blir det ju inget av det. Såå, alla som har asbra idéer till romanstorys är välkomna att posta dem nedan.

Kombinationen av paracetamol och ibuprofen är det enda som håller mig uppe idag. Nä, jag tycker det räcker att vara sjuk i en vecka så nu bestämmer jag att jag vaknar upp och är frisk imorgon. För jag har planer på en fet helg.

+ Jag har en Icebox Cheesecake i frysen! Kan absolut vara en fördel när det gäller mitt tillfrisknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0