det är kul att vara medlem på en internationell brevväns-site

Jag får så roliga meddelanden mest hela dagarna. T.ex ifrån

... en ung man som skriver sjuuukt mycket om varför han samlar på mynt utan att jag alls har undrat. (Det här gör mig lite konfunderad, gör någon narr av mig? ERKÄNN I SÅ FALL!!!)

... folk som vill bli min brevvän för att de tycker att vi verkar ha så otroligt mycket gemensamt (Jag klickar mig såklart in på dessa personers profiler för att bekräfta och blir därefter väldigt rädd och drabbas av någon smärre identitetskris i stil med "Vem är jag egentligen om någon som använder blinkande text kan identifiera sig med mig?")

Och några meddelanden är så nice att jag till och med måste citera dem:

"I enjoyed hanging out with my cat too...
.. until he kicked me out :("


"do you mind if i ask a question of you?
are both of your parents angels?
if yes....what is it like to be a perfect creation?"
<- CREEPY STALKER ELLER BARA NÅGON SOM DRIVER MED MIG? I totally have no clue.
Delete | Report | Block

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahahhaha herregud jag dööööör! har du fått någon brevis än då? :D vad är det för sida? (:

2010-09-17 @ 18:41:25
URL: http://facklitteratur.blogg.se/
Postat av: Olivia

jag har fått en mejlis i alla fall. men det är svårt att hitta vettiga/roliga människor, känner jag. haha. interpals.net är sajten!

2010-09-18 @ 15:32:19
URL: http://inaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0