Alltså...

... hemstudier är inte så underbart som man kanske kan  tro. Grymt ledsen om jag gör alla mina många läsare besvikna nu. För JA, jag kan gå upp klockan 9:00 på morgonen, JA, jag kan ta pauser när jag vill och JA, jag kan skita i att göra något överhuvudtaget en hel dag om jag har mensvärk eller bara är allmänt opepp MEN! NEJ, det är inte lätt att läsa ett oändligt antal sidor i kanske världens segaste bok helt på egen hand. BUHU. Jag behöver tips på roligare (de behöver alltså inte vara asroliga, för det tror jag är för mycket begärt) sätt att lära in information. Någon übermänniska med superutvecklade pluggskills som vet något? Kan ju även komma till användning senare i livet, om jag till exempel får för mig att ta tag i dito och studera vidare eller något annat lika befängt och osannolikt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken av de många sega böcker man har behövt ta sig igenom är den allra mest sega som du tvingas läsa nu? Kemi? I så fall har jag medlidande med dig. Hu.

2010-09-24 @ 16:44:48
Postat av: Olivia

För tillfället är det Biologi B-boken, jag vågar inte ens tänka på hur det blir när jag ska ta mig an kemin...

2010-09-25 @ 12:04:00
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: sara

Använd huvudet ännu bättre - Tony Buzan

2010-09-25 @ 19:25:14
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0