Får väl börja gilla Kent (igen) också

Jag har haft den där känslan på sistone, att jag blivit fjorton år igen. Jag och L satt och tittade på söta och mindre söta killar i skolkatalogen och fnittrade över lite allt möjligt i måndags. Det var en fnittrig dag och sedan dess har jag känt mig stundom otroligt tjejfnittrig. Och lite småytlig. Fast lite halvemo också. Jag har  kanske inte utvecklats så jävla mycket sedan fjorton ändå. OMG, vad ska jag göra? Snart kommer jag antagligen börja använda idomin som läppglans och blondera mig (fast nä, det går inte för min hennafärg is a stubborn bitch) och så måste jag gå om hela gymnasiet igen. Nej, det vill jag inte >_______< (sådana smileys använder fjortonåringar)



OVER AND OUT (Så avslutar fjortisar sina fett läsvärda blogginlägg)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du er sniiiiiiiiiigg! <3



Fjortisfnitter is da bezt. Pwuzz. <3

2010-04-28 @ 20:43:02
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: snara

iiiih, meLIKE.

2010-04-28 @ 22:42:29
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0