När man talar om telefoner så ringer det.

Olivia till Sara: Dina byxor är snygga där fram.
Sara svarar: Aa, jag vet, jag är kåt.


En natt på en öde ö med klassen och ledorden är följande: mariekex, lägereld, kanotpaddling, irriterande treor som spökar vid tretiden på natten, offringsritualer, sojakorvsgrillning, kalla händer, Burken med stort B, flum, vitt skilda nationaliteter från mig och Sara, fridlyst choklad och stela ryggar.

image13
Från vänster: Sara, jag (mm, mkt smickrande bild som verkligen speglar min personlighet, jag är fullt medveten om detta), Erik, Fredrik, Maria och Elli i bakgrunden. Niice. Jag tycker om min klass. De är bra - även de som inte syns på bilden, of course. Jag och Hanna var polare på dagis, vilket faktiskt är fett coolt, måste jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ju byxorna som var kåta, inte jag...
Olivia: Dina byxor är snygga där fram.
Sara: Aa, jag vet, de är kåta.

2007-08-29 @ 20:04:56
Postat av: Maria

hihi vad gör jag på bilden (:

2007-08-30 @ 20:36:30
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0