Golbollshalsen har talat.

image15
Kära vänner, jag håller på att bli sjuk. Detta vet jag då jag just har utforskat min hals och mun ytterst noggrannt. Allt pekar på att jag svalt en sådan där stor - allt är relativt och jag är inte så storhalsad av mig. har aldrig varit - vit sak (se bild). Det enda som är lite mysko är att jag vanligtvis inte brukar äta bollar (någon av er som tvångsmatade mig medan jag sov inatt kanske!?) så jag förstår inte riktigt. Svullnaden är verkligen inte mindre än en golfboll - nej, jag överdriver faktiskt inte den här gången, det är sant. Suck. Det värker. Jag har läxor också. Matematik och engelska. I engelskan ska det skrivas en text tills imorgon, ingen svår uppgift egentligen men jag kommer v e r k l i g e n inte på något att skriva om, uäh, avskyr när man får välja ämne helt fritt. En idé skulle ju vara att dela med mig om informationen som jag just skrivit här. Hm, tål att tänkas på. En annan intressant sak är att jag haft spanska för första gången idag. Det var kul och jag lärde mig skitmånga coola och mycket användbara fraser. Typ... Öhh... Yo me llamo Olivia. Wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0