Får jag skriva en önskelista eller?

Jag vet inte om jag har skrivit någon önskelista här förut men annars så är tiden kommen. (Vill vara som alla andra!) Jag vill ha:

- Ett stort ritblock - ja, det är värdelöst att måla och teckna små bilder.
- Syster Sols kommande album - en av Sveriges grymmaste reggaeartister.
- Promoes kommande album - hallå, han är ju vegan! Och bra.
- Kul - ja, det är inte så kul just nu.
- En läxfrivecka - det behöver jag mer än allt annat. Hoppas på att sportlovet kan bli läxfritt, fast jag ska ju ändå sitta hemma och vänta på Andreas när han går i skolan, så i den bemärkelsen lär det ju inte bli läxfritt.
- Schlagerfest - Brobäck, du är väl på?
- Min Livelihoodskiva som har varit försvunnen i en evighet. Varför Gud?:(

Kommentarer
Postat av: s0f!@h

SCHLAGERFESSSSTTT! alltså, åh. paljetter o rosa o brandsta city släckers o tommy tycker om mig <3 självklart! bäst schlageroutfit borde få ett pris också!

2009-02-06 @ 19:52:41
URL: http://orphidea.blogg.se/
Postat av: adde

Du har bra smak, du. Jag vill också ha (typ) allt på din önskelista. Tja, ritblock känns ju lite bortkastat på mig, men annars så.

2009-02-06 @ 20:24:08
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Olivia

S: JAA! Glöm inte de rosa drinkarna bara. Haha. Jag vill ha Carolas gula dräkt, sååååå snygg!

2009-02-06 @ 21:14:09
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag joinar schlagerfesten, lätt :D

(rätt passande nu också, när melodifestivalen börjar imorgon o allt!)

2009-02-06 @ 23:05:26
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: adde

Jag har massageolja men ingen Olivia att massera. Varför är du inte här för? Jag vill förklara allting. Och varför kan du inte prata imorgon/idag? Jag vet inte ens vad du ska göra. Men åh. Jag ville inte. Varför gick jag ens dit? Meningslöst att ha lovat. Borde inte lova saker. Men det ska bli bättring på det.



Nu sitter jag vaken och vet varken ut eller in. Kan inte sova på grund av allt som hänt. Pratat med folk, och de tycker inte jag ska ha dåligt samvete, men jag vet inte. Jag har ju det. Borde jag? Troligen. Jag vill offra lika mycket som du gör. Men fan, fel att säga offra. Investeraa, är det ju. Men bättring från nu? Ärligt, jag kan inte komma på att jag kommit med något så konkret förslag som det jag kom med ikväll. Det löser ju saker? Och du behöver inte vara med på dess villkor, om du inte vill! Det kan ju bara gälla mig, ju. Vi har ju inte sagt nåt sånt innan...



Men åh. Kom hit då. Vill krama dig. 6 dagar är för lång tid. Vad kommer hända under de 6 dagarna? Tänk om du hittar nån annan. Det får du inte. Eller, får får du ju, Men du fattar vad jag menar.



Och borde jag äta nåt? Känner att jag vill laga till nåt gott, men jag vill inte ha. Men jag borde.



Flippen lagade pizza. Men när han ställt in den i ugnen gick han och lade sig. Sen fick vi andra äta. Han hade gjort ett veganhörn till mig (snällt) men det kändes som att jag fick en liten ostbit i munnen. Är jag en dålig vegan nu?



Men kom hit! Nu! Jag vill inte gå och lägga mig...

2009-02-07 @ 03:59:14
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Olivia

- En läxfrivecka åh <333333 vill ha.

du har ett snyggt namn!

2009-03-18 @ 19:56:23
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0