Nyårsaftna

det blir trerätters med bruschetta, plankstek på veganvis och morotskaka. halvlyxigt men gottigott! det blir en tjejig tjejkväll med en kille - soft. jag älskar tjejkvällar!!!1 hoppas någon tar med tjejsnack så jag kan få fnittra.
btw så ska jag som vanligt inte ha några nyårslöften. fast jag ska börja träna... men det hade jag bestämt redan innan så det räknas typ inte. återstår bara att se vad fan jag ska träna. (haha) sedan ska jag verkligen försöka att stressa mindre, men det har inget med det nya året, utan med en härlig vecka i december, att göra. sedan ska jag vara snäll och träffa mina vänner oftare. och så ska jag fortsätta vara vegan för att bli det är antagligen det bästa jag gjort. jag hoppas också att jag ska klara av att klara av sista terminen av gymnasiet men ärligt talat så är det inget jag skulle kunna ha som löfte.

nu ska jag försöka klä på mig något annat än tofflor, tights och smutsig fultröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0