Möte med en sann, konsekvent "vegetarian":

Olivia: "Men om du är efterrättskock så måste du göra någon vegansk efterrätt till mig!"
"Rastaman": "Jajaaa, det ar jag redan gjort massor gånger. Jag är själv vegetarian." "Jag förstår inte hur någon kan äta fläsk, det är så jävla orent"
Olivia och Adde i kör: "Meen, grisar är ju stta ju"
"Rastaman": "ja, dom är söta men så himla äckliga. Dom bara går o bökar i sitt eget bajs hela tiden. Oxfilé däremot, det är fina grejer. Mums"

(Har inte koll på de exakta formuleringarna, då jag var något på lyret vid samtalet.)

Kommentarer
Postat av: Elli

Gah!! Grisar är ju supersöta! Det är han som är äcklig. :< (okej, det där var inte snällt. Jag behövde bara få det ur mig.)

2009-08-11 @ 10:48:33
Postat av: Matilda

Öööh, smart snubbe :o

2009-08-11 @ 14:19:36
Postat av: olivia

han hade nog rökt för mkt eller käkat för mkt skum svamp, han hade hållt på sedan han var 13 iaf :O

2009-08-11 @ 15:40:58
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: max

hm. nirdag verkar vara helt försvunnen. det är så mystiskt det här.

förresten drömde jag om dig, är inte det lite sjukt kanske?

2009-08-17 @ 07:59:24
Postat av: Olivia

Määx: jaag veeet. sjukt skumt att den bara försvann. kan det inte komma en ny?

Läskigt. Var det en mardröm?

2009-08-17 @ 12:33:39
URL: http://inaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0