Vegan?

Okej, jag orkar inte gå och säga det här till var och varannan person (visserligen är ni väl en hel del som redan vet det) men från och med för några dagar sedan och efter ett berg av urdruckna sojadryckspaket så titulerar jag mig inte längre lakto-ovo-vegetarian utan bara vegetarian. Jag är väl egentligen ingen helt pk vegan då jag fortfarande kommer äta honung och t.ex. E120 till viss del men jag kommer inte sätta i mig något som innehåller mjölk eller ägg och på så sätt stödja den vidrigaste industri någonsin.

Ett litet "problem" finns dock - den jävla lunchserveringen som skolan hyr svälter mig! Gah. Vad göra?

Föresten... idag har jag gått med i djurens rätt! :)

image111

Kommentarer
Postat av: Elli

Duktig poni! :D

2008-03-12 @ 21:28:47
URL: http://baroque.blogg.se/
Postat av: Louise

Dukti poni Olivia!
Vi häschar loss på skolan - aight?

2008-03-13 @ 21:03:22
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Sofia

går det inte bara o skriva i nån lapp med dethäräterjag, dethäräterjagiiiinte? skitdåligt i annat fall :

2008-03-17 @ 07:46:57
Postat av: Almkvist

Kör på B's förslag, om det inte funkar så skriv ett brev till nån högt uppsatt varelse. Skolan borde ta hänsyn till att du inte äter vissa saker.
Men det är bra att du ätet kokosmjölk :)

2008-03-17 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0