Puzzel...

Är det någon som har tänkt på hur beroendeframkallande det är att lägga 1000-bitarspuzzel?! Varje gång jag går förbi på väg till toaletten och jag får syn på ett halvfärdigt (eller inte ens det) puzzel föreställande himmel och lite hus så kryper det i fingrarna på mig.

Men... hur flitig jag än är och hur mycket jag än älskar puzzel så känns Amsterdammotivet dock lite småtråkigt. Jag önskar mig därför ett puzzel med en kissekattunge på! (BRBRBR)


Kattungen på bilden har inget med puzzlet att göra.

Kommentarer
Postat av: Louise

KATTUNGEN! Jeeeklar vad soet. Om jag ger dig ett puzzel med en kattunge på - ger du mig en kattunge dååå? (A)

2008-12-30 @ 13:02:22
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: jossi

hahah JA! känner igen det där beroendeframkallandet xD satt flera timmar non-stop med mitt pussel jag fick i julklapp i några dagar ^^

2008-12-30 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0