Report from Nh-07's English class.

Gott folk, detta är min högst seriösa rapport från stundande engelskalektion, med frånvarande lärare.

- Johanna har rest jorden runt, införskaffat La Coste-skor och ska snart byta skola - till KUNSKAP.
- Josefine har sagt något så förfärande som att hon aldrig ätit toblerone. Lid med den stackars Nötallergikern!
- Sara funderar mkt på livets stora frågor, som till exempel det här med att vara formell, och vad ordet informal's sanna betydelse egentligen är.
- Malin planerar outfit inför morgondagens TrivseldagUS. Hon har bestlutsamhetsångest men det verkar just nu som att det lutar åt orange-overall-hållet.
- Maria sitter i skamvrån, käkar bananer åt fel håll och dansar magdans i runda åttor.

Jag själv håller till i bakgrunden, biter på naglarna medan jag koncentrerat iakttar dessa skumma djurs manér, antecknar sedan febrilt så att varje fragment ska finnas kvar för alltid.

Och allt detta sker medan vi försöker skriva uppsats. Som ni förstår har vi kuuuul.

Kommentarer
Postat av: Kåtbock

som vi alla försår är ni ganska aktiva under lärarlösa lektioner...

2007-10-18 @ 19:54:07
URL: http://synthetic.blogg.se
Postat av: Almkvist.

Du har intressanta engelskalektioner måste jag säga ;)

2007-10-18 @ 20:08:54
Postat av: Anonym

Nepp, orange är inte min färg! Det blir snarare en bääääge träningsoverallUs:)

2007-10-18 @ 20:27:24
Postat av: Louise

Okej, jag antar att jag missade en del när jag gick.
Mhhm, låter precis som nh07 det där förresten.

2007-10-18 @ 22:46:32
URL: http://lowdown.blogg,se/
Postat av: Elli

Hahahaha!
xD

2007-10-19 @ 18:08:25
Postat av: Matilda

"Ryktet säger att Naturhumanistiska är en pluggskola"

2007-10-20 @ 15:14:34
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0