As if we ever needed anything to entertain us...

70 sidor i engelskaboken kvar att läsa + en recension att skriva till på torsdag, mattetal att räkna för att jag fortfarande inte hunnit ikapp efter Kiruna, spanskaprov på torsdag... Tja, you name it! Jag har gjort allt jag kan, jag har tagit en joggingrunda, en uppfriskande dusch, ätit en kanebulle, spänt upp ögonen med tandpetare - allt utan kunna nå det minsta tillfredsställande resultat. Alltså... varför k a n jag bara inte hålla ögonen öppna ens en kvart, så att jag får någonting gjort?

Detta går inte, det behöver få ett slut, nu, snarast, innan de små trådar som just nu fortfarande håller mig över ytan totalt faller ned, går sönder och äts upp och det bara blir en stor nervkollaps av allt som är Olivia. Kaffe, kanske fungerar någorlunda - eller har någon därute ett bättre förslag? You see, coffee do taste like s h i t . Jag börjar bli desperat.

Kommentarer
Postat av: Edds

Dricker inte kaffe...hmm..letar efter andra alternativ..enkelt! Ta koffeinpiller!

2007-10-16 @ 17:08:44
URL: http://kafferingar.blogspot.com
Postat av: linnea.

Ska vi säga som så att om du får nåt tips om något bra som gör att man inte somnar så fort skolböckerna åker fram så skulle jag bli superglad om du delade med dig av det tipset till mig. Jag håller på att rasa ihop av allt skolarbete.

2007-10-16 @ 17:49:00
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: adde

Du får ju iaf en ursäkt att dricka kaffe. Hoppas du vänjer dig så jag kan bjuda på en sjuhelvetes stark java-espresso nån gång. Muhahaha. *evil*
Nej, men... Jobbigt läge. Hoppas du inte har så mycket att göra att du inte kan sova nåt i natt iaf. Det behöver du nog. Jag saknar dig, älskling... (L)

2007-10-16 @ 19:33:35
URL: http://www.addespropaganda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0