Naturkunskap

Jajamensan, nu har jag naturkunskap. Jag har jobbat jävligt flitigt i 2h och 20 min nu, tycker jag. Kanske extra flitigt då jag var inne på bilddagboken samt klickade runt på lite olika bloggar. Men ni förstår att det är såhär att jag kan knappt hålla ögonen öppna och jag ser suddigt, plus att jag fan har gjort min del av arbetet nu. Vi behöver ju inte gå in på hur många procent av det totala det är, det blir ju lite drygt. Just nu väntar jag på att resten av människorna här inne ska bli klara så att vi kan vandra till Myrorna och Världsbutiken. Jag ska köpa choklad, förstår ni. Och ja, jag får äta choklad fastän det är måndag för det är synd om mig. Andreas bor ju faktiskt i Kiruna.

Föresten har vi (nog) fått en ny medlem i vår sekt som kallas för nh-07. Hon heter Malin.

Jag och Louise har, eftersom vi anser att falafel är det bästa jorden gett oss, startat en falafelklubb. Ni kan ansöka om medlemskap hos mig eller Louise. (Elli har just nu fyllt i sitt formulär och fått sitt medlemsskap bekräftat.)
Regler för medlemsskap:
1. Du måste gilla falafel.
2. Du måste älska falafel.
3. Du måste avguda falafel.
4. Du måste ha hört låten Intergrill med 50 Hertz.
5. Du måste äta falafel minst en gång i månaden.
6. Du skall sprida falafelns budskap så gott du kan över internet och verbalt.
Vi har redan tre medlemmar: Jag, Louise och Elli, samt ett flertal som sagt sig vara intresserade av medlemskap.

Kommentarer
Postat av: Louise

FALAFEL!

2007-11-12 @ 14:33:08
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag adderar det där till min blogg nästa jag uppdaterar. :D
Du er schnel hest!

2007-11-12 @ 14:38:25
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Abdoh

Abdoh ansöker härmed om medlemskap.

2007-11-12 @ 20:31:06
URL: http://addespropaganda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0