Vad jag borde och vad jag inte borde.

Mitt golv täcks för närvarande av (och nu ska jag vara ganska detaljerad och exakt):

- Sex stycken skönlitterära böcker, somliga halvlästa, somliga urlästa och soliga olästa.
- Min mattebok.
- 7 påsar
- 3 väskor
- Omkring 20-30 st tidningar.
- En trasig lampa.
- Jävligt mkt papper, och då menar jag vad jag säger/skriver, det är närmare 60 stycken. Ärligt alltså.
- Två par byxor.
- Fem tröjor.
- En hel drös broschyrer.
- Årets skolkatalog
- Flera stycken fotoalbum
- Lösa foton
- Tre handdukar (använda)
- En fleecefilt
- Collegieblock.
- Typ 15 stycken brev.
- En skiva med Cirkus Miramar (Almkvists...)
- Hushållspapper... Det är använt tror jag!!!! Blä.
- En kartong med tomma cd-skivor.
- Två tidsskriftssamlare
- Presentpapper.
- Teckningar som jag gjort.
- Badmintonrackett och bollar, eller vad man säger.
- Sovsäck.
- Plånbok, chipsskål, miniräknare.
- Dammråttor.
Samt en hel del annat. Man skulle nog kunna fortsätta i flera timmar...

Hur kan man leva i en sådan svinstia? Jag står fan inte ut med mitt äckliga rum längre. Men vad gör jag? Sitter vid datorn istället för att städa. Smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0