Lördagssvett och tågodis.

Nu var det ett tag sedan jag skrev ngt vettigt på denna blogg ? ja, jag påstår alltså att detta HAR hänt. Jag har haft fullt upp hela denna vecka. Emil Jensen, Barnkalas, Skolresa, Timo Räisänen + Melody Club... Orkar egentligen inte skriva något nu heller, men... Jag mår bra mest hela tiden nu, faktiskt! Snart är det sommarlov och det är varmtvarmtvarmt utomhus. Vi har vatten i poolen men jag vill inte bada för det är ännu inte renat + kalltkalltkallt.
Jag trodde det inte innan men nu har jag begripit följande:
Jag kommer att
börja tjuta
på skolavslutningen.Utropstecken.

Sweet Marie...
Were we still kissing when u knew, that we were through?
Were we still holding hands when u began to see us from another point of u?

Jag orkar inte gå och lägga mig, jag vill... Prata med någon, jag vet bara inte vem. Jag känner mig lite ensam, jag antar att jag är lite ensam?Tiden då man bara kunde lyfta luren och ringa någon när man var i behov av att prata om något, eller bara om ingenting, är förbi - som så mkt annat också. Fast det är nya saker som startat också. Det är bra. Jag känner mig mer trygg med er nu. Jag mår bättre med er.  

Det här blogginlägget handlar verkligen inte om någonting. Ni får ursäkta mig.

        


Kommentarer
Postat av: Daniel.

För några veckor sedan skapades sidan pedofil.se den drivs av Sveriges pedofiler. Deras syfte med sidan är att pedofili ska accepteras i Sverige.
Nu har samhället kommit med ett motargument. Bli en Anti Pedofil nu.
www.antipedofil.se

2007-06-09 @ 20:06:29
URL: http://www.antipedofil.se
Postat av: scharlakansröd

Du är inte alls ensam Olivia. Bara så att du vet. Och jag tycker det är jättebra att du är glad. Då blir jag också glad. Nu är det sommar.

2007-06-10 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0