Jag slänger världen på högen av alla saker som jag bojkottar

Det är kvällar som denna jag verkligen känner mig patetisk. Anledningar till denna ofta återkommande känsla listas utan innebördes ordning, lite snitsigt här nedan.
- Jag låtsas att jag pluggar - inför mig själv - men är istället inloggad på msn och/eller skriver blogg. Tidigare låg jag också i sängen och skulle räkna matte. Jag gjorde ett tal. Ambitiöst! Eller inte. Jisses, vad jag är slö.
- Jag har blivit hungrig och funderat över vad jag skulle äta. Förvånande nog bestämde jag mig för att variera min kost lite och tillagade linsgryta med så mycket vitlök i att det svider i ögonen än. Jag äter ju aldrig linsgryta.
- Har oroat mig i princip hela tiden, fast jag vet att det är så god damn onödigt.
- Har varit väldigt sugen på kaffe men har inte orkat göra något... Jag brukar inte ens dricka kaffe.
- Beklagat mig över sådana här onödiga saker på blogg.se

Yeah yeah yeah.

image32

Kommentarer
Postat av: elli

Mjau, du är inte alls patetisk ju!

2007-12-05 @ 22:18:45
Postat av: adde

Mru... Jag hoppas att du inte oroar dig om mig iaf. :-(
Du är helt otroligt vacker.
Och jag tycker om dig.

2007-12-05 @ 22:27:47
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: KB++

det där med linsgrytor är en liten igenkänningsfaktor. fast i mitt fall så lagar jag såååå sällan linssoppa när jag är hungrig. funderar på att göra det nu med, to.m, även om jag är lite magsjuk. dock ska jag parta på lördag med snela påninhesten Olivia!

2007-12-06 @ 13:44:27
Postat av: Mango

Du är vacker !

2007-12-06 @ 19:31:00
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Louise

Du är bäst, och du är vacker som få och ja - må bra söta poni?

2007-12-07 @ 21:43:46
URL: http://lowdown.blogg.se
Postat av: Rebecka

vacker

2008-01-16 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0