Indian-parthei.

Man skulle kunna säga att gårkvällen var en ganska speciell kväll alt. en helt vanlig fjortisfestkväll kryddad med lite extra fjädrar. Beror väl lite på hur man ser på saken.

At Tomas house. På det stora hela var det trevligt, framförallt i början av kvällen. Alla var sådär mysigt fjortiz (speciellt Brobäck!). Men efter ett tag blev det väldigt mycket tröstande och kramande, av diverse anledningar. Huh... Tyyp... "Jonte säger att jag inte kan vara kär i någon som bor i Kiruna, buhuhu. Men det kan man ju. Krama mig"... Oh yeah. Jag tror jag tvingade nästan alla där att krama mig - alkohol gör en till en sådan fin människa. Or not. Dock för det med sig att man lär känna folk som man kanske aldrig annars skulle ha börjat prata ordentligt med och det är helt klart bra.

Vid tolv någon gång vandrade vi hem till Almkvist där jag, Malin, Jörgen och Rickard skulle sova. Det blev dock svårt att somna då Rickard skrek "Rapp är skit" upprepade gånger samt förde massor oljud,  så vi satt i köket och åt glass direkt ur byttan (jag pratade med Andreas i Malins telefon!). Till slut lyckades jag somna men Rickard - den-jubelidioten - skulle promt gå hem vid fyra och då kunde jag inte somna om sedan. Jag lärde mig istället att spagetti och ketchup är som allra bäst vid fem-snåret en söndagsmorgon. Mysigt.

Ni är bara så bäst!
             Ja, kära vänner, ni kan själva se hur fjortiz Brobäck är (och ja, Brobäck, jag bara jävlas med dig <3)

Kommentarer
Postat av: Elli

Kul att ni hade kul, hoppas att jag kan komma nästa gång. :)

2007-12-09 @ 13:02:59
Postat av: Almkvist.

Wiiie! Har fan inte haft såhär kul på aslänge! :D:D Göraomgöraomgöraom!!!! Or I shall do something I will not regret ^^)

2007-12-09 @ 18:36:44
URL: http://psykopatas.blogpsot.com
Postat av: KB++

konsten att se totalt dum i huvudet ut på bild bemästrar jag iallafall till fullo! ngt jag är bra på, host.
fast fan, jag tyckte det var kul ändå. och samtidigt asdåligt. fan. men det var najs i förmiddags också: vi köpte pizza, pratade skit, lyssnade på musik och städade. najsbajz. jag är mest fjortiz

2007-12-09 @ 20:03:24
URL: http://synthetic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0