Man ska inte bryta löften.

Eftersom jag lovade att jag skulle bli intressant någon gång så tänkte jag börja redan idag och skriva ett otroligt ntressant blogginlägg om min vardag. (wow, jag har verkligen förmågan atthålla löften!).

Idag har jag gjort följande.
1. Simmat 61 längder i poolen (snyggt udda tal - respekt!)
2. Känt mig jätteflashig och sportig och cool när jag sprang runt i bygden med mina vita adidasskor. Kände mig dock inte fullt så flashig, sportig och cool när jag kom tillbaka, svettig och anfådd. Slängde mig i vattnet istället.
3. Tvättat tvätt, hängt tvätt och vikt tvätt. Mycket trevlig sysselsättning, om jag får säga vad jag tycker.
4. Ätit tofu, och detta är högst upphetsande/anmärkningsvärt. Tycker somliga.
5. Njutit av det soliga (!!) vädret genom att läsa ut Rebell med frusna fötter. Åter till Flickan som lekte med elden. Efter några timmar med bar rygg hoppas jag absolut på att jag inte ska se ut som en dalmatin på ryggen längre.
6. Gjort flertal tappra men så småningom desperata försök att hitta kattskiten som stinker någonstans i rummet. Jag förstår inte hur han lyckas :(
7. Försökt att få ordning på en dikt som aldrig vill bli klar, även om den börjar ganska bra.
8. Sett Farväl Falkenberg. Lite rörig, men ja, jag gillar den. Speciell. Sorglig. Om det inte vore för att jag inte är en sådan som gråter p.g.a sorgliga filmer hade jag bergis börjat snyfta lite.

Och sen vet jag inte mer. Förutom att... Det kanske inte gick så bra det här...

Kommentarer
Postat av: adde

Tofu! Tofu! Tofu!
Springning är också kul.

2007-08-05 @ 23:03:36
URL: http://addespropaganda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0