Intressanta saker.

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article602580.ab 
Gosh, aftonbladet skriver bara mer och mer intressanta saker. Får man skratta?

Idag har jag blivit nollad. Vi gick runt i Norrköping City, klädda som påskkärringar och gjorde diverse... öhm.. småskumma saker. Exempel: Var inne på Kunskapsgymnasiet och kramade människor samt sjöng Bä Bä Vita Lamm, bar Jonatan från Kunskap till Domino och skrek "Leve Kungen!"Jag gick fram till 50+ polisman och frågade om han ville smaka på mitt gomsegel som smakar choklad(japp, det är sant). Rullade på golvet i gallerian, sprang på folk, förföljde dem och sjöng Summer Lovin' i örat på dem, gjorde fula grimaser, sjöng på biblioteket, försökte sno pommes frites på Mc Donald's, sprang genom Spårvagnen och skrek "Kämpa! Kämpa! Kämpa!". Inne på bonus försökte jag övertala en dam att köpa ett par små rosa gulliga strumpor åt sin gråa katt "Grått och rosa matchar såå bra". Stod i bara underkläder i Vasaparken.

Kommentarer
Postat av: Almkvist.

Du verkar ha haft en intressant dag Olivia ;)

2007-08-22 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0